Pages

Jom Aramaiti!

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

salam permis! program kepimpinan bermula esok hari. tahu kan? ada lagi kah yang belum mendaftar untuk program tu? tunggu apa lagi? jom aramaiti besok di pantai Seri Purnama,Port Dickson! ^-^ bagi yang belum berdaftar jom cepat-cepat daftarkan nama di bilik PERMIS,Pusanika.. best program ni! bagi siapa-siapa yang sudah berdaftar tu bawalah kawan-kawan ikut sekali..



Permisan sayang~ dalam program ini kita akan dapat menambah banyak pengalaman disamping dapat menambah ramai kenalan dari negeri di bawah bayu,negeri Sabah yang kita cintai..tambahan pula bagi mana-mana yang belum lagi menjejakkan kaki mereka di pantai Seri Purnama,ambillah peluang ini.. bukan selalu pun kan? jarang-jarang juga ni kan? apa lagi? jom! pergilah packing barang ar.. malam ni tidur lena,besok kita jalan sama-sama =)

pesan permis~ hujan dimakmal bahasa,ambil kesempatan update blog keluarga permis yang terchenta (n_n)") jumpa di entry lain... babai! eh.. jumpa di alam nyata esok hari... salam sayang permisan! :)

3 comments:

insanbiasa said...

SALAM PERMISAN yang dikasihi.. klu bleh tunjukkanlah muka skit, ikut program PERMIS trutamanya MT2 & EXCO2 hehe..bagi yg ada hal lain tu, bleh dimaafkan.. JUMPA D PROGRAM PERMIS YG AKAN DATANG!!! ^_____^

PERMIS UKM - Persatuan Mahasiswa Sabah said...

salam permisan cik indah biasa =) terima kasih ar.. smabutan program kali ni memberansangkan juga sikit kan? alhamdulillah.. ^-^ TQ KP!

insanbiasa said...

alhamdulillah, congratz!!..moga kita dipermudahkan sgala urusan, dgn izin-Nya ^___^