Pages

Perjumpaan Kedua PERMIS sesi 2011/2012


Assalamualaikum dan salam sejahtera

The 13th JMC Meeting is

Salam Jumaat,penghulu hari bagi segala hari. Untuk pengetahuan semua keluarga Permisan,semalam merupakan perjumpaan yang kedua dalam sem ini, insyaAllah ada perjumpaan seterusnya untuk membincangkan aktiviti-aktiviti yang bakal dilakukan. Terima kasih kepada sesiapa yang dapat meluangkan masa bersama semalam di bilik kecil PERMIS,Pusanika. Biarpun kecil dan agak sempit tapi perbincangan yang dilakukan semestinya perbincangan yang besar. Tentang apa? mestilah tentang aktiviti terdekat yang bakal dilaksanakan. Kalau dilihat di ruang mukabuku,ramai yang bertanya tentang aktiviti dan Program Permis. Terutama sekali adik-adik tahun satu yang baru mengenal kehidupan kampus,selepas habisnya BMP mesti ada yang rindu berprogram kan? 

Memandangkan permintaan tinggi,maka semalam MT dan Exco-exco sepakat untuk mengadakan aktiviti terdekat yang bakal dilakukan setidak-tidaknya awal bulan November ini. Program ini dinamakan sebagai Minggu Mesra Mahasiswa Sabah (MMMS) yang bertempat di Sungai Tekala, Semenyih (tertakluk pada perubahan), pengangkutan disediakan.. mesti ada yang bertanya,seminggu kah ni?? ohh tidak.. jangan terpengaruh dengan perkataan ' minggu' disitu, hakikatnya program ini hanya berlangsung selama satu hari. Dengan slogan yang dibincang semalam 1Hari, 1Sabah, 1Malaysia! macam mana? excited? Sebenarnya ini adalah hari interaksi bersama mahasiswa/I sabah UKM. Tidak kiralah tahun berapapun, tapi diutamakan pelajar tahun satu dan tahun dua. wajah mereka yang sering meminta program telah di aim lama. Jadi bagi mereka-mereka ini wajib datang.  Untuk keterangan lanjut sila lihat cadangan-cadangan usul di bawah~

Tarikh   : 5 November 2011*
Tempat : Sungai Tekala, Semenyih *
Masa    : 09 - 05 PM *
Yuran Pendaftaran  : RM 3.00 sahaja

* Tertakluk kepada perubahan

Barisan ahli jawatankuasa yang terlibat  :

Pengerusi:   Supardi Tullah 

Ketua Pengarah:   Feddy Fidelis 



Pen. Ketua Pengarah :   Khairul Anuar Aharin 

Setiausaha :  Rafidah binti Abd Rahman



Pen. S/U :  Puspawati 

Bendahari :  Jacqueline Atat



Pen. Bendahari :  Norusana Reflee 

Ketua Program :  Bronny Atoi 



Pen. Ketua Program :  Alfaizan Ridis & Mohd Izhar

Ketua Publisiti/ Pendaftaran :  Harianto Saleh 



Pen. Ketua Publisiti/ Pendaftaran :  Fazmeiniratirow  & Karl

Ketua Pengangkutan :  Mohd Zulhadi



Pen. Ketua Pengangkutan :  Nurhidayati Rajikan


Ketua Jamuan :  Noraida Jamlie 


Pen. Ketua Jamuan :  Siti Norhidayah  & Najerah Asjali

Ketua Pemasaran :  Mohd Riduan 



Pen. Ketua Pemasaran :  Mustapha  &Sauffpah Sarun

Ketua Kebajikan/ Keselamatan :  Mohd Naim



Pen. Ketua Kebajikan/Keselamatan :  Mohd Ali Jainneh  & Mohd Fauzi

Ketua Tugas-tugas Khas :  Jickson


Pen. Ketua TTK :  Gloria  & Diona


Pesan Permis ~ bagi yang telah diamanahkan dengan tanggungjawab mereka,sila beri komitmen sewajarnya. Jangan atas nama sahaja,tapi tugasan tidak dibuat.. hancur~  dan sekiranya ada perjumpaan lain yang bakal menjelang, DIWAJIBKAN datang, tepati masa dan jangan jadikan datang lewat sebagai tradisi turun menurun.. mahasiswa sepatutnya mengganggap masa seperi pedang yang mencantas,lambat maka mati :) sesiapa datang lambat dengan alasan munasabah, maka dimaafkan. Tapi jangan berlakon dan buat-buat sibuk, lakonan disini tidak digunapakai~ Sekian..

Ini saja buat kali ini, rajin-rajinkan diri melawat laman sesawang PERMIS.. Maaf andai terkasar bahasa, ianya sekadar teguran untuk kebaikan bersama :) berkenaan dengan program MMMS, semua keluarga Permisan dijemput untuk sama-sama memeriahkan program ini.. Aramaiti!!! 

2 comments:

Unknown said...

i'm sory, i had class on that day...well, hve fun !

PERMIS UKM - Persatuan Mahasiswa Sabah said...

ndapa bah.. berbanding dengan meeting ni,hadir ke kelas lagi penting..meeting yang lain,cuba hadirkan diri ar :)